Thursday, September 11, 2008

bantu aku dapatkannya


Inilah cinta pertama aku. Ya. Aku mahukannya sekarang.

Aku mula2 terlihat menatang ni masa aku baca sinopsis Selangor Fox Hunt 2008. Credits to Jurukaka untuk gambar2nya. Sebelum ini, aku tak mempunyai pendirian tetap tentang pilihan handheld yang bermacam2. Sekarang aku dh memilih. Aku nk jugak yang ni..
Dalam kebanyakan kes, rupa bukan menjadi aspek nombor satu yang dilihat oleh mata aku. Yang penting apa di sebalik rupa tersebut.
Tapi yang ni memang mempunyai jiwa murni tambah pula rupa yang menarik. Terasa gatal tangan nak menggenggamnya di tapak tangan dan memicit-micit butang2nya...
Banyak lagi radio yang menarik sebenarnya. Tapi ada beberapa sebab aku inginkan yang ini.

1. Level pengetahuan yang tak berapa tinggi. Baik belajar yang simple dulu.
2. Kos. Ya.. Bukan ada orang nak bagi sebagai hadiah hari jadi pun. Jadi kena keluar duit sendiri.


ICOM T7H Sport. Handheld FM transceiver yang bakal menemani aku bila tak dapat tidur malam. Iwant it bad, bad bad..

Sedikit info:
dual band UHF/VHF
scan/monitor w memory built in
rugged construction
DTMF Keypad ( 9 memory)

Harap ada orang bantu aku mendapatkannya.

No comments: