Monday, September 8, 2008

Apa disana?

Apa yang ada disana?
Dh lama, bukan angan2 baru. Tapi keinginan yang dh lama.
Aku risau kalau simpan lama2 nanti jadi pudar. Macam lagu Rossa; Pudar.. Ah! Pegi mampus rossa. Ini tak ada kaitan dengan cinta.
Heh.. . Ia berkaitan Radio amatur. Itulah, aku memang teringin nak kesana.
Nk memulakan langkah pertama ke dunia tanpa sempadan.
Siapa nk membawa aku kesana? Lebih baik lagi kalau belanja aku All-band-All-mode rig. Memang cantik.



Aku pernah cuba tapi keadaan tak mengizinkan. Masa latihan industri kat Shah Alam, aku cuba pergi walaupun x tahu jalan. Peta kan ada.. Apa masalahnye.. Tapi tu la. Cakap x serupa bikin. Sekali salah jalan sampai ke Stadium Shah Alam. Dh sampai sana, layan pasar bonet pulak. Habis masa..

Tunggulah kedatangan aku wahai flea market; aku borong semua..

Ahad pertama setiap bulan.
http://amateur-radio-flea-market.blogspot.com/

No comments: