Friday, October 16, 2009

Kembali

Hmm. Dah hampir setahun terbengkalai.. Tapi kini aku kembali. Menyambung kembali apa yang aku nak buat dulu..
Blog ni terbengkalai sebab masa tu aku tengah struggle nak menghabiskan sisa sisa pelajaran yang ada. Komitmen bertumpu di situ jer. Tu pun banyak jugak melencong. Tapi sekarang semuanya dah berakhir. Aku berjaya mendapat 5 keping kertas yang aku boleh tayang2 kat bakal employer (tp sampai sekarang menganggur). Graduated!
Setahun tak lama sangat rupanya. Dulu aku masih terkapai2 terangan2 pasal radio amatur. Sekarang aku dah bergerak sikit. RAE 1-2009 pada 24 Jun telah diredah walaupun tak berapa pasti apa nak dijawab. Jauh jugak aku merantau untuk RAE dan hanya untuk RAE (sampai KL, gi xm, balik). Satu hari yang cukup diingati. Dan hasilnya aku LULUS. Aku tak masuk kelas RAE pun, cuma baca sebanyak mungkin set soalan contoh RAE yang ada. Dan paling penting bagi aku; baca blog2 radio amatur. Dari situ lah aku baca apa yg aku tak tau dan tengok apa yang aku tak pernah tengok. Bagus bloggers2 ni. Terima kasih untuk mereka semua terutama yang ada pd link blog ni..
Lesen kelas B dan juga AA belum buatlagi, insyaallah kemudian. Harap2 keadaan mengizinkan secepat mungkin sebab dah beberapa tahun aku bersabar.. Lepas ni aku akan cuba post sekerap mungkin. Lagi banyak kita post, lagi banyak kita berkongsi...

No comments: